subota, 20. rujna 2014.

Maybelline Baby Lips Pink Punch


Baby Lips Pink Punch

Zaluđena presimpatičnom i slatkom ambalažom, kao i većina vas, jedva sam čekala da budu dostupni i u BiH. Prije nego sam se odlučila na kupovinu sam pročitala više recenzija što naših što stranih blogerki. Mišljenja su bila podijeljena ali su se svela na jedno: "Koliko para, toliko muzike". Nekako se ja oduprem prvom talasu kupovine. Izmišljala sam sebi razna opravdanja zašto da ih ne kupim, te ne znam koji ću, šta ako mi neka boja ne bude odgovarala, od mirisa mi bude muka i slična opravdanja kada pokušavaš objasniti sebi zašto ti nešto ne treba a uporan si kao mazga.
Milion puta razgledam vrste na netu, pročitam na šta koji miriše, kako boji, njeguje, zaključim da mi ne treba takav balzam, da je najbolje da istrošim one koje imam i uložim novac u kvalitetan proizvod.
Prošle subote sam iz nekog razloga ušla u dm, slijedeće čega se sjećam bilo je mazanje Baby Lipsa Pink Punch po usnama kao mala curica. Uspjela sam čak i da se umažem njime. S nestrpljenjem prilazim ogledalu i ostajem šokirana. Blaga roze boja je na mojim usnama vrištala, razlila se oko usana i uvukla se u sitne pore usana. Razočarano sam se gledala u ogledalo i nadala se da je to samo pogrešan prvi utisak, da sam previše proizvoda nanijela. Dala sam mu još dosta prilika. Svakim nanošenjem bio je veće razočarenje za mene. Toliko razočarenje da ga sigurno neću potrošiti do kraja. Prebacivat ću ga iz torbe u torbu, iz džepa u džep dok ga na kraju ne poklonim nekome.
Da li ću poslije Pink Puncha kupiti neki drugi Baby lips stvarno ne znam. Sigurno ću razmisliti malo bolje.




Baby lip balzami se mogu kupiti u cm i dm prodajnim mjestima po cijeni 3,85 KM.

Koji su vaši utici o Baby lips balzamima, da li ste neki isprobale?

Nema komentara :

Objavi komentar