petak, 3. listopada 2014.

Balea-Kremasto uljni losion za tijelo sa uljem koštica grožđa i mirisom pistacije

Mnoge ste sigurno oduševljene ovim losionom. To je moj HG proizvod za njegu tijela. Koža tijela mi je normalna, nije zahtjevna niti sklona alergijama. Preko zime često bude isušena suhim vazduhom i grubim džemperima (ne volim hladnoću :)). Ovaj losion me preporodi. Ukloni osjećaj zatezanja, svrab suhe kože a pri tome prelijepo miriše. Miris se dosta dugo zadrži na koži, pa tokom dana višestruko uživam u njemu.



Cijena mu je izuzetno povoljna, oko 4 KM za 200 ml i može se kupiti u dm prodavnicama. Predhodnik ovog losiona mi je bio malo draži zbog slatkastog mirisa i uspjela sam da ugrabim jedan od zadnjih primjeraka za uspomenu. Njega rijetko koristim, čuvam ga za dane kada mi bude najviše nedostajao.

Losion ima 40 % njegujućih ulja suncokreta i koštica grožđa, brzo se upija i ostavlja svilenkasti osjećaj na koži. Koristim ga svakodnevno poslije tuširanja ili kada osjetim da mi je koža nešto isušenija nego inače. Ph je neutralan, sadrži vitamin E i alantoin. Rok trajanja mu je cca dvije godine.

Nema komentara :

Objavi komentar