nedjelja, 12. listopada 2014.

Fall new in


Početak jeseni ove godine je donio kišu i hladnoću, mene smjestio u bolnicu, pokvario mi planove za putovanje i ulijenio me do kraja. Bila sam lijena čak i za kupovinu. Oktobar je donio ljepše dane a mene podstakao da sebi ispunim neke željice koje su već dugo na čekanju :). MUA matte foundation u nisansi Soft Sand je danas došla i nisam je još isprobala. MUA Undress me too paleta je već prikazana OVDJE. Essence lipliner u nisansi Honey berry već dugo mjerkam, nisam je do sada kupila jer inače ne koristim olovke za usne, nikad nije kasno početi. Miss sporty u nijansi Congo sam kupila da je uporedim sa Essence-ovom. Bourjois Rouge edition velvet je bio moja neostvarena želja već dugo vremena. Kada bih god došla u iskušenje da ga kupim smišljala sam milion razloga da to ne uradim a i dalje ga željela. Izabrala sam crvenu nijansu imena  Personne ne rouge i apsolutno sam oduševljena.


Kratko poređenje olovki za usne: Essenceova je dosta mekša, lakše se razmazuje ukoliko vam olovka služi kao baza za ruž, Miss sporty je precizna, nešto tvrđa ali nije gruba za usne. Cijena olovaka je oko 2,5 KM.


Rimmel Nail Nurse baza i top coat još uvijek testiram. Za sada sam pola-pola. Kao top coat je izvrstan a kao baza je solidan. Moje zaključak je da dosta utjecaja ima i sam lak za nokte. L'Occitane krema za ruke Cherry Blossom me naprosto oduševila. Ovo je moja prva L'Occitane krema za ruke i već sam ovisna. Predivnog mirisa, izvrsna njega, preslatko pakovanje me svakog dana iznova oduševe.

Nema komentara :

Objavi komentar