ponedjeljak, 13. listopada 2014.

MUA- Undress me too

Prošli vikend je na MUA stranici bila snižena poštarina za pretplatnike newslettera što sam odmah iskoristila jer se Undress me too paleta nalazila na mojoj wish listi preko godinu dana. Skupa poštarina me svaki put odbijala od naručivanja ali sam bila strpljiva. Sedmicu dana poslije napokon je dospjela u moje ruke. Predstavljam vam danas moje oduševljenje.


Ambalaža je naizgled jeftina i krhka, ali mehanizam zatvaranja je dosta čvrst tako da nema straha od rasipanja sjena. Sa stražnje strane su ispisane nijanse sjenila. Paleta je sastavljena od 12 nijansi i spužvastog aplikatora. Sjenila su nježna neutralna, ledene sive nijanse i zlatne metalik. Pigmetiranost možete primijetiti po swachevima na ruci.





Gornji red
Donji red




Nema komentara :

Objavi komentar