nedjelja, 18. svibnja 2014.

Balea Trend it up vrući sprej za kosu

Sada kada su napokon ove kiše prestale možemo se vratiti pisanju. Nadam se da vaši domovi i domovi vaših bližnjih nisu uništeni. Ovim putem apelum na sve svoje čitatenje i posjetitelje mog bloga da pomognu u skladu sa svojim mogućnostima.

Vratimo se današnjem postu. Pišem vam recenziju Balea Trend it up spreja za kosu. Kupila sam ga greškom u žurbi misleći da je sprej za zaštitu kose od viskim temperatura od feniranja.


Šta kaže proizvođač:
Za oblikovanje kose tokom feniranja. Nanijeti sprej sa cca 20 cm udaljenosti na mokru kosu i uobičajeno fenirati. Da biste postigli bolji efekat, sprej dodatno nanijeti na pojedine pramenove.

Moj utisak:
Inače ne koristim proizvode za oblikovanje i fiksiranje frizure. Više volim onaj lepršavi i čisti osjećaj na kosi nego savršeno oblikovanju frizuru. Imam gustu i tešku kosu koja je sklona mršenju i čvorovima. Sprej sam nanijela po uputi na mokru kosu prije feniranja. Pri nanošenju dominira miris alkohola ali brzo ispari pa kosa na kraju feniranja nema nikakav miris. Kao poslije nanošenja bilo kojeg proizvoda za oblikovanje kosa mi je nekako teža nego inače i djeluje mi kruto. Mislim da je to individualan osjećaj, možda mi je samo neobično :). Poslije sušenja kose imam problem sa milion sitnih "antena" koje letaju oko moje glave. Ovaj sprej ih je sve eleminisao. Kosa je ravna (fenirala sam se običnom četkom, češljajući na ravno). Moji vrhovi su inače suhi pa su se pojavili poneki čvorići. Pored mirisa samog spreja nije mi se dopalo što mi je dosta kose ispalo tokom feniranja. Dlake kao da su se lijepile na kosu. Ukoliko kosu samo sušite uz ovaj sprej, bez češljanja, kosa će biti ulijepnjena i kruta, kao poslije nanošenja pjene bez feniranja.

Sastav:


Cijena proizvoda bila je oko 3 KM za 150 ml proizvoda i može se naći u svakom dm prodajnom mjestu.
Da li ću proizvod ponovo kupiti vidjet ćemo poslije još nekoliko upotreba i kako će kosa izgledati nekoliko dana poslije pranja.

Da li ste koristile ovaj sprej za oblikovanje kose?

Nema komentara :

Objavi komentar