subota, 3. svibnja 2014.

BB kreme

Dolazak BB krema na naše tržište sam sa nestrpljenjem dočekala a s obzirom da je bio ljetni period nisam primijetila fail sa nijansama. Prva BB krema koju sam koristima bila je Garnier u nijansi Light. Nekoliko mjeseci poslije je izašla verzija za masnu kožu.
Uglavnom BB kreme koristim svakodnevno, same ili kao podlogu za puder. Daju koži zdrav sjaj i fantastično se stope sa bojom kože.


Idemo redom

1. Essence BB cream

Nijanse su 01 Universal i 02 Natural. Mirišu prijatno i pokrivenost im je lagana uz moguću nadogranju.




2. Deborah BB Crema 5 in 1

Moć pokrivanja je lagana uz mogućnost nadogradnje. Miris me podsjeća na ljubičice. Ima SPF 20. Mana ove BB kreme je nedostatak odgovarajućih nijansi.
 Slika nijansi sa interneta


Moja nijansa je Fair i koristim je samo ljeti jer je i dalje pretamna za mene. Ostavlja ugodan osjećaj na koži i daje joj zdravi sjaj. Odgovara svim tipovima kože.



3. Nivea Visage Q-10 Anti- Wrinkle

Ovu toniranu kremu mi je proslijedila mama jer njoj nije odgovarala. Koristim je ljeti u nedostatku pudera ili BB kreme za lice i izložene dijelove tijela. Ima prijatan miris.

4. Garnier BB cream za kombinovanu do masnu kožu

Mana ove BB kreme je što u svom sastavu ima alkohola koji je naglašen u njenom mirisu. Blago isušuje kožu i ne naglašava suhe dijelove. Izuzetno je tečna i lahko se razmazuje. Ukoliko je držite na poklopcu proizvod se nakuplja u njemu, što je veliki minus. Na licu je lagana, skoro pa neprimijetna. Moć prekrivanja lagana uz mogućnost nadogradnje. Nijansa light/clair

5. Garnier BB cream

Dosta je masnija od verzije ove kreme za kombinovanu i masnu kožu. Daje licu dewy finiš sa lijepim i zdravim sjajem. Često je koristim kao podlogu ispod pudera. Potrošila sam sigurno 8 bočica ove kreme u posljednje dvije godine. Lagano prekrivanje uz mogućnost nadogradnje. Na licu djeluje teška u prvih nekoliko minuta nakon nanošenja.



Nema komentara :

Objavi komentar