srijeda, 7. svibnja 2014.

Proizvodi za njegu noktiju

Proizvodi koje koristim su Afrodita gel za odstranjivanje kožice, Essence ulje za njegu, Rimmel Nail Nurse lakovi i Afrodita krema za ruke sa bademom.

Afrodita gel za odstranjivanje kožice

Za mene je ovaj proizvod apsolutno čudesan. Koristim ga redovno već duže od 6 mjeseci. Cijena je bila oko 7 KM i sporo se troši. Upotrebljavam ga svake sedmice. Nanesem na očišćenje nokte, ostavim da djeluje nekoliko minuta i lagano postisnem štapićem suhu kožicu. Poslije toga je potrebno ruke oprati, uputa preporučuje da se nokti iščetkaju mekanom četkicom pod vodom i da se zatim nanese krema za njegu. 

Afrodita gel za odstranjivanje kožice oko noktiju

Sliku sam preuzela sa interneta pošto moj štapić se malo "istrošio" od upotrebe a danas sam zaboravila da kupim nove. Jedan dođe u pakovanju sa gelom, a imaju se kupiti i posebno na Essence štandovima gdje ih dođe više u jednom pakovanju. Naglašeno je da se ovaj gel ne treba koristiti ukoliko imate ranice oko noktiju jer sadrži kiseline koje ih nadraže.

Štapići za potiskivanje kožice noktiju

Essence ulje za njegu zanoktica i noktiju

Ovo ulje sam kupila nakon što sam pročitala dosta pozitivnih recenzija. Prijatno miriše i vidno nahrani kožicu. Ja ga namažem na kožicu nakon upotrebe gela, ostavim da djeluje koliko mi vrijeme dozvoljava i utrljam.

Ulje za njegu noktiju

Rimmel Nail Nurse lakovi


Rimmel Nail Nurse

Nail Rescue je 14to dnevni tretman protiv listanja noktiju. Sadrži formaldehid pa se ne preporučuje za upotrebu osobama koje su osjetljive na taj sastojak. Miris je jak, malo neugodan i ne zadrži se na noktima. Nanosi se jedan sloj prvi dan zatim drugi sloj drugi dan i ostavi se da djeluje 7 dana nakon čega treba ponoviti postupak. Nije poželjno za to vrijeme koristiti druge lakove. Iako je u bočici roze tečnost na noktima je proziran i ostavlja visok sjaj nakon sušenja. Ukoliko su vam nokti veoma oštećeni kao npr. nakon skidanja nadogradnje ili gela iz iskustva ne preporučujem da mijenjate način upotrebe koji je propisan. Posljedica su bolovi u noktima jer sastav laka prodire sve dublje i dublje u nokat te samim tim i u kožu.

Stronger nail je primarno baza za nokte ali se može koristiti i samostalno. Ne sadrži formaldehid. Štiti nokte od lomljenja i jača ih. Koristim ga već dugo i nisam primijetila da lakovi ostavljaju žute mrlje na mojim noktima tako da i taj zadatak ispunjava. Kada se nanosi kao samostalan proizvod nokti imaju blagi šimer. 

Ostale lakove iz ove linije do sada nisam koristila, ali imam namjeru ih probati. Cijena im je oko 5 KM, zavisno od mjesta gdje kupujete.

Afrodita krema za ruke sa bademom

Ovo je moja omiljena krema za ruke. Lahko je razmaziva, predivno miriše a ruke su glatke i njegovane. Pošto imam suhu kožu ruku odgovara mi njena masnija struktura. Cijena je oko 4 KM.

Afrodita krema za ruke badem

Koje vi proizvode koristite za njegu ruku i noktiju?

Napomena: Sve slike korištene u ovom postu su preuzete sa interneta.




Nema komentara :

Objavi komentar