utorak, 13. svibnja 2014.

Balea Young- Serum za sužavanje pora sa voćnim kiselinama

Ovaj serum sam kupila nakoh dosta pozitivnih recenzija djevojaka koje imaju problem sa proširenim porama. Nekima od njih je čak matirala kožu. Ja nažalost nisam taj slučaj.
Serum je obavio šta je i njegov naziv obećao, pore su vidljivo sužene nakon nanošenja. Namijenjen je mješovitoj mladalačkoj koži. Proizvođač obećava sužene pore i poboljšanje izgleda kože. 

Serum je providan, gelaste strukture sa izražjnim kiselkastim mirisom. Miris mi je nekako neugodan i dobra je stvar što brzo ispari sa lica. Još jedna zamjerka je što ostavlja ljepljiv osjećaj na koži. Na dodir koža nije ljepljiva ali nema onu elastičnost kao poslije hidratantne dnevne kreme.
Nanosti se ujutro i naveče na očišćeno lice, vrat i dekolte. Treba izbjegavati područje oko očiju i kontakt sa istima. Poslije je preporučljivo nanijeti kremu, ambalaža preporučuje kremu iz Baleine linije za mladalačku mješvitu kožu a to je Soft&Care matirajuća krema. 
Koristila sam serum ujutro poslije čišćenja i nakon toga sam nanosila L'oreal Triple Active Anti Shine kremu. Serum nije izazivao izbijanje nepravilnosti niti je isušivao kožu. Može se koristiti i bez dnevne kreme. Cijena proizvoda je bila nešto ispod 5 KM. 
Iako nisam puno očekivala od ovog proizvoda ne namjeravam ga opet kupiti. Ne igra važnu ulogu u mojoj dnevnoj njezi lica.

Balea Young serum za lice

Da li ste koristile ovaj serum i da li ste zadovoljne njime? Koje proizvode koristite za sužavanje pora i matiranje kože?


Nema komentara :

Objavi komentar