petak, 2. svibnja 2014.

Dobrodošli na Girl's Secrets

Ovaj blog je produkt dugogodišnje ljubavi prema make-upu, kremicama, svemu što lijepo miriše i izgleda. Često sam kupovala produkte jer mi se dopala ambalaža ili reklama i ostala razočarana. Moja želja je da pomognem djevojkama sa svojim recenzijama i time smanjim razočarenja i bačeni novac. Prvi postovi će biti sastavljeni iz "neuglednih" slika proizvoda koje već imam ili sam prije par sedmica kupila, ali ću se potruditi da budu što realnije prikazani. Ljepotu tek kupljenog proizvoda ne mogu vratiti, barem možete vidjeti koliko je kvalitetna ambalaža i kako se ponaša sa vremenom. Također neki proizvodi će biti pri kraju jer sam ih ostavila za ovaj blog. Hvala Vam na posjetama, pišite mi primjedbe i pitanja, rado ću ih odogovoriti i uzeti u razmatranje. Nadam se ugodnom druženju sa vama :))

Nema komentara :

Objavi komentar