petak, 2. svibnja 2014.

Puderi

Imam mješovitu kožu koja nekad bude lagano isušena. Veoma mi je bitno da sve što nanosim na lice u potpunosti odgovara mom načinu života. Ponekad mi je koža dosta problematična i tada posežem za puderima koji imaju veliku moć prikrivanja dok ljeti uglavnom koristim BB kreme.

Puderi koje koristim


U teglicama tzv. mousse puderi. Nisam ljubitelj ove vrste pudera. Uvlače mi se u pore i ostaju na površini kože što uzrokuje mrlje na mojoj odjeći.

1. Maybelline- Dream matte mousse
Ovaj puder je među prvima koje sam počela koristiti. Daje lagano prekrivanje koje je nadogradivo. Ne dopada mi se što imam osjećaj koliko god ga utrljala da ne može da se upije. Najbolje ga je nanositi prstima jer se sa četkice odvajaju komadići proizvoda i često završe na odjeći. Nijansa je Cameo 020.

2. L'oreal -Mattemorphose
Veoma sličan Dream matte mousseu. Ostavlja na koži baršunast finiš. Lakše se nanosi od Dream moussa i malo bolje upija u kožu. Potpuni mat efekat sa ovim puderom se neće postići. Lice se ne sija ali na dodir je dosta masno. Ne bih ga preporučila djevojkama sa problematičnom i masnom kožom. Nijansa 110 Rosy Ivory.

3.L'oreal- Mat'magique
Još jedan matirajući puder. Imam ponekad osjećaj da je dosta težak na licu ali opet posežem za njim u velikoj žurbi jer ostavlja kožu besprijekorno prikrivenom. Koža mora biti savršeno hidratizirana jer naglašava suhe dijelove, pogotovo na bradi i oko nosa. Da li će doći do prosijavanja zavisi od vrste kreme koju ste koristili prije nanošenja pudera. Sa dobrom pripremom nekada izdrži i do 6 sati bez prosijavanja. Ne uvlači se u pore. Nijansa je 02 Rose Ivory.

4. Rimmel- Lasting Finish
Rimmel obećava 25 satnu postojanost. Možda su malo pretjerali u broju :) ali izdrži dobrih 8-10 sati na licu. Gušće je konzistencije te se lijepo razmazuje. Ne naglašava suhe dijelove lica. Pokrivenost je srednja dok se za nadograšivanje mora paziti da ne dođe u nakupljanja u porama. Nema matirajući efekat. Ostavlja dewy finiš. Nijansa je 103 True Ivory.

5. Maybelline- Affinitone
Sa ovim puderom već dugo imam love and hate odnos. Ima dana kada mi savršeno odgovara dok danima kada mi ne odgovara mrzim ga po svakoj osnovi. Sadrži sitne čestice shimmera u sebi pa ga zato preferiram koristiti sunčanim danima. Daje koži zdrav izgled i sjaj. Prekrivanje je lagano do srednje. Pogodan je za sve tipove kože. Nijansa 16 Vanilla Rose.

6. Bourjois- Healthy Mix
Prvi put koristim i još uvijek stičem dojmove o njemu. Za sada mogu reći da ne ističe suhe dijelove lica, prijatno miriše te nudi srednju prekrivenost. Problem je u izboru nijansi, ali o tome ćemo u posebnom postu. Nijansa koju trenutno imam je 53 Light beige, koja je dosta tamna za moju kožu tako da ga planiram koristiti preko ljeta kada dobijem malo boje.

7. Bourjois- Flower perfection
Ovaj puder je moj apsolutni favorit za hladnije dane. Ima izuzetno visoku moć prekrivanja pa se poslije njega teško navići na išta drugo. Miris mu je jako prijatan. Mana mu je što ponekad ističe suhe dijelove lica ali se to lahko popravlja zadovoljavajućom hidratacijom lica. Nijanse koje posjedujem su 52 Vannila i 53 Light beige.

8.Maxfactor- Facefinity All day flawless 3IN1
Kupila ga sestra na sniženju ali joj iz nekog razloga nije odgovarao. Dosta je težak na licu i ima veliku moć prekrivanja. Koristim ga za večernje izlaske kada ne želim da se brinem da li mi se puder obrisao sa lica jer ovaj sigurno neće. Nijansa Beige 55.

Nema komentara :

Objavi komentar