subota, 10. svibnja 2014.

Empties u aprilu

Empties
Puno praznih bočica, kutijica i tubica za prošli mjesec. Poslije ovog posta mogu da ih prerežem i izvučem dušu iz njh :)). Ovdje ima proizvoda koje više nikada neću kupiti ali ima i onih koji kupljeni po ko zna koji put.
Dove nourishing body lotion Beauty bloosom
Miris divan, ambalaža privljačna, ali ne radi baš ništa. Ne upija se u kožu, ne hidratizira je, samo stoji tako i pretpostavljam prlja odjeću. Obzirom na to da sam ga dobila za rođendan i potrošila nekako do kraja smatrat ću da novac nije baš u potpunosti bačen niz vjetar. Definitivno ne kupujem i ne preporučujem.

Balea creme-oil bodylotion s bademovim uljem
Moj omiljeni losion za tijelo koji nažalost više ne viđam na policama dm-a. Miris je bio očaravajuće lijep i prijatan a koža svilenkasto glatka. Šteta što nisam nakupovala zalihe :). Nadam se da će njegov nasljednik sa pistacijama biti jednako dobar. Cijena je bila oko 4 KM. U pakovanju dolazi 200 ml kreme.

Balea wellness puter za stopala
Osvježavajućeg mirisa, bogate teksture i fino je obavljao posao. Definitivno kupujem opet. Cijene se ne sjećam. U kuticiji dolazi 200 ml kreme i traje jako dugo.

Garnier deodorant NEO fresh bloosom
Antiperspirant u suhoj kremi, obećava 48 h zaštite protiv znojenja, dolazi u nekoliko mirisnih varijanti. Ja sam odabrala fresh bloosom, prijatan osvježavajući miris. Proizvođač tvrdi da NEO ne ostavlja tragove na odjeći ali ja sam ih ipak primijećivala. Nisam sigurna da li je do proizvoda ili mene, ne sjećam se da li sam ga pustila svaki put da se osuši. U pakovanju dolazi 40 ml, koristila sam ga mjesec dana. Miris je prisutan prvih nekoliko sati zatim ispari. Možda je ovaj proizvod pogodniji za ljetne mjesece nego zimske. Ne sadrži alkohol, ne isušuje kožu. Imam namjeru isprobati i ostale mirise. Cijena je bila oko 6 KM.

Himalaya face wash citron and honey
Gel za umivanje je bez parabena i sapuna, blagog mirisa i sa rastopivim česticama. Nisam osjetila da ove kuglice šta rade, nije bilo grebanja a ni osjećaja pilinga. Ne peče za oči i ne isušuje kožu. Ovo je jedini proizvod za čišćenje lica poslije kojeg ne moram odmah nanijeti kremu. Nema zatezanja, peckanja i izbijanja nepravilnosti. Koristila sam ga za jutarnje čišćenje, noćno i skidanje šminke. Potrošila sam do sada nekoliko pakovanja ovog gela i kupujem ga ponovo. Dolazi 150 ml proizvoda za cijenu oko 7 KM.

Garnier Moisture Match za normalnu do suhu kožu
Ovu kremu sam kupila za zimsku njegu kože. Dobro je obavila svoj posao. Hidratantna je, prijatnog mirisa, ne pecka za oči. Namjeravam isprobati i ostale kreme iz Moisture Match linije. Tubica sadrži 50 ml. Cijena oko 10 KM.

L'oreal Micelarna voda
Zadovoljna sam kako je skidala šminku. Nije iritala kožu i oči niti ostavljala onaj odvratni okus na usnama. Nije skidala šminku iz prvog poteza pogotovo šminku sa očiju ali nije bilo potrebno trljati. Koristila sam blaznicu po oko pa mi se zato brzo potrošila a u međuvremenu je Garnier izbacio svoju micelarnu za koju sam čitala da je ista sastavom samo duplo većim pakovanjem. L'oreal micelarna sadrži 200 ml i cijena je bila oko 10 KM.

Balea ulje za kosu i Avon Moroccan Argan oil
Ova dva ulja idu zajedno jer su to proizvodi koje iznova i iznova kupujem. Oba mirišu veoma lijepo, miris se dugo zadržava u kosu i zadovoljna sam njegom koju mi pružaju. Balea ulje sadrži 100 ml i cijena mu je oko 9 KM, dok Avonovo ima 30 ml i originalna cijena mu je takođe oko 9 KM ali je češto na nekim akcijama pa se može kupiti i 50% jeftinije od uobičajene cijene.

Avene Cleanance K
Prva tubica ove kreme koju sam koristila je upravo ova i oduševljena sam njenim rezultatom. Koristila sam je dva mjeseca u kontinuitetu svaku večer. Žao mi je samo što nisam slikala prije i poslije da razlika bude svima vidljiva. Izbijanje akni i bubuljica je svedeno na minimum, crvene mrljice su nestale. Ostala je samo lijepa i blistava koža. Ova krema mi nije isušivala kožu niti riješila problem pretjeranog zamašćivanja mada to od nje nisam ni tražila ni očekivala. Upozorenje na ambalaži kaže da se ne smije izlagati suncu nakon nanošenja ovog proizvoda i zato sam je koristila uglavnom noću. Kupila sam je u apoteci, cijena je bila 25,5 KM i dolazi 40 ml kreme.

Maybelline Affinitone puder
Napokon sam ga potrošila. Malo ću se odmoriti od njega pa možda ga kupim ponovo. Ko zna?! O ovom puderu sam pisala OVDJE.

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda, šta mislite o njima?

Nema komentara :

Objavi komentar