ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

Garnier Ultimate Beauty Oil

Ovo ulje je savršen proizvod za ljetne dane. Nanosi se prskalicom, rjeđe je konzistencije nego uobičajena ulja za tijelo i predivnog je mirisa. U svom sastavu sadrži četiri ulja, ulje makadamije, argana, badema i ruže. Na koži je poslije nanošenja neprimijetno i ne prenosi se na odjeću. Miris je intenzivan, parfemski i žao mi je što se ne zadržava na koži duže. Proizvođač obaćeva savršen izgled kože poslije nanošenja, satenski finiš, instantnu mekoću i lijep izgled kože. U bočici dolazi 150 ml ulja a cijena je oko 10 KM.
Što se tiče samog nanošenja nisam fan ulja na sprej. Više proizvoda završi oko mene nego na meni, a ako ulje nanosite iznad parketa ili tepiha podloga ostaje klizava. Ja ga prvo nanesem na dlan a zatim raspoređujem po tijelu. Ulje nije pogodno za njegu izrazito suhe kože jer nema standardne osobine ulja za kožu. Kao što sam rekla smatram da je ovo ljetni proizvod savršen za isticanje preplanule puti i za dodatni sjaj kože.

Sastav:

Koja vi ulja preferirate za njegu kože?

Nema komentara :

Objavi komentar